Az Y és a Z generáció kommunikációs kihívásai a felsőoktatásban és a munkaerőpiacon

A tanulmány alapja a modern kommunikációs eszközök megjelenése és beépülése a fiatalok kommunikációjába, valamint ehhez hozzákapcsolódóan a felsőoktatási intézmények és munkáltatók lehetőségei.

Tapasztalatok szerint nem minden intézmény és munkahely alkalmazza a fiatalok által használt legmodernebb eszközöket marketingjük, valamint az általuk használt kommunikáció során. Ez problémát okozhat a fiatalok hatékony elérésében, mivel a célcsoport megszólításának sikeressége nagy mértékben függ ezen eszközök és lehetőségek megfelelő kiaknázásától.

A szerzők a kérdés feltáráshoz megvizsgálták a generációk közötti különbségeket általánosságban, és specifikusan a felsőoktatásban, az Y és a Z generáció elérésének lehetőségeit, valamint a kommunikáció fejlődését.

Az ezt kutató tanulmány teljes terjedelmében itt érhető el: http://kgk.sze.hu/images/dokumentumok/kautzkiadvany2016/MajerE_TothB_J.pdf.